Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 8 czerwca 2015

CUDOWNYCH WIDOKÓW NA NOWY TYDZIEŃ!

Wyglądam sobie z mojego warsztatowego okna. Z tego lepszego, bo mam jeszcze w tak zwanej "brudnej" części, to okno znacznie mniejsze i, nie ma co kryć, znacznie mniej....przejrzyste :P Jeszcze przedwczoraj akacja pachniała tak intensywnie, a teraz, po dwóch dniach upałów wszędzie fruwają kremowe, suche płatki... Uwielbiam pracować przy otwartych oknach, lub drzwiach, przemieszczać się bez skrępowania między ogrodem i miejscem pracy, łapać oddech, natchnienie, motywację do pracy. Takie moje ZEN. Dlatego tak bardzo cieszę się, że już niedługo lato, że mogę choćby myjkę wystawić na zewnątrz i swobodnie umyć gotowe produkty. Cudowny czas.








Dobrych widoków na nowy tydzień Kochani!






l o v e
a g a

LINKI:






15 komentarzy on "CUDOWNYCH WIDOKÓW NA NOWY TYDZIEŃ!"
  1. <3 ja też uwielbiam ten czas! Okna w całym domu pootwierane... jest pięknie! :)
    udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...u mnie w domu pootwierane, ale i tak udusić się można :P he he he Taka to "trudna" pogoda :)))
      Miłego tygodnia An!

      Usuń
  2. Ach, jak tu nie uwielbiać, gdy się ma ogród za oknem! :) Cudownie... jak zawsze. Zachwycająco. Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga no nie ułatwiasz tęsknoty za wolnością :))))))) wypiłam kawkę ,dzięki za towarzystwo ..i do roboty ,do roboty :))))) a ja ci dołożę zamówień na początku lipca ..cieszysz się ??? :))))) buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj...no może :P Ale pracować trzeba wszędzie, więc na radość z wolności to i tak niewiele czasu zostaje :))))
      Uściski*

      Usuń
    2. A co do zamówienia - cieszę się bardzo!!!! <3

      Usuń
  4. Pięknie! :) To prawda, przejście między wiosną a latem zawsze jest magiczne i pełne intensywnych zapachów :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I tego Ci zazdroszczę, że masz pracownię obok domu, że o każdej porze roku możesz wyjść, chłonąć piękno przyrody. A lato jest najlepszą porą na taką cudną integrację :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przecież u Ciebie ta przyroda na wyciągnięcie ręki, też masz takie sielskie miejsce do życia :))))
      Sciskam mocno*

      Usuń
  6. Piękne widoki mnie też otaczają wokół! I robię to co lubię. Chwilo trwaj jak najdłużej! Tobie życzę samych dobrych dni letnich bo to cudowny czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Niech tak będzie jak mówisz :)))))
      PS. ciekawa jestem czy się zajmujesz ;)

      Usuń
  7. Przepiękny estetyczny blog!!

    trafiłam przez przypadek, ale zostanę na dłużej!!!

    dodaje u siebie do odwiedzanych!

    ____________________________________________________________

    http://arakumla.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/Natalia-Dutka-Fotografia/349720995094903?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature