Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 2 czerwca 2015

OSTATNIE | THE LAST ONES



Cieszę się ostatnimi w tym roku zdjęciami z moimi wyhodowanymi tulipanami. Rzeczywiście były wyjątkowo piękne. Jesienią posadziłam cebule białych i .... rzekomo czarnych tulipanów. Te pierwsze widać na zdjęciach, ale tych drugich na próżno wyglądałam przez całą wiosnę. Może to były te pomarańczowe, a może żółte, albo te fuksjowo-białe - trudno powiedzieć :P



a g a


12 komentarzy on "OSTATNIE | THE LAST ONES"
  1. piękne jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ...wybujałe ....piękne ....a do tego zdjęcia ...cud ,miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle zachwycam się Twoimi zdjęciami, a tulipany prześliczne, miłego dnia aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne...ale nie wiem co bardziej zdjęcia czy tulipany ;_0

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! I zdjęcia i tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pewnie późna odmiana bo po moich tylko zdjęć kilka w komórce. Ja mam baaardzo ciemny fiolet, ale czarnych nie spotkałam ;) :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e, no coś Ty, tylko mi zdjecia zostały nieopublikowane :P :))))

      Usuń
  7. cuodwne....
    Uwielbiam kwiaty..niewyobrazam sobie zycia bez nich...
    Czekam na piwonie ktöre lada dzien rozkwitnä...
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature